گلهای خوشبوی ما

نخودچی مامان

1389/11/16 9:13
نویسنده : پیروزه
331 بازدید
اشتراک گذاری

دخملای ما خدا رو شکر بهترن پرنیانی هنوز سرفه داره ولی خیلی بهتره

نخودچی من هم که واقعا نخودچی با ١٣ ماه و ٩ روز سن به زور وزنش به ٨ کیلو  و نیم میرسه

ماشالله انقدر که تحرک داره و یه لحظه هم نمیشینه غیر از مواقعی که ایینا بخواهد دراز میکشه

مدام دنبال پرنیان گلیه هر جا خواهرش باشه حضور داره حتی در دستشویی مانعش هم که میشیم نباید بره گریه میکنه ماشالله در نوع خودش کولیه


مواقعی که پرنیان نیست همش دنبال منه میفهمم که بچم چی میکشه انقدر که الهههههههههههههههی دورش بگردم آویزونه

عاشقه ارتفاع و بلندیه دوست داره از همه جا بره بالا و ما رو به مرز سکته هم میرسونه مثلا بالای میز که میره باید لبه میز وایسه

روی مبل به صورت برعکس میشینه اونهم لبه میل

هر کی آب میخوره درنیان گلی هم هوس به قوله خودش به یا بعضی مواقع هم آبه میکنه

از به به خوردن متنفره و فراری یا باید با گریه غذا بخوره یا باید براش هزار بار آهنگ نازنین نریمان رو بخونیم تا لقمه ای تناول فرمایند

فدای اخمت بشم من که میخوام قورتت بدم:

لباس بیرون که میپوشیم متوجه میشه و دد   دد سر میده

عکساش که تو خونه میبینه میگه نی نی

بعضی مواقه هم که عشقش بکشه به من ما ما البته نا منظم میگه

پمپرزشو که بخوایم عوض کنیم میگیم برو بشورمت میره دمه دستشویی وایمسه

با حموم رفتن مشکل داریم هر کی بره حموم انقدر پشت در حموم در میزنه که بره داخل

عاشق آب بازیه و با گریه هم از حوم خارج میشه

از خوابیدن متنفره و دوست داره که همش بیدار باشه

آها علاوه بر آهنگ نازنین سوسن خانوم رو هم دوست داره و چون من این آهنگو تو گوشیم دارم تا گوشی تو دست من میبینه میگه نا و خودشو انقدر تکون میده که یعنی سوسن خانوم بذار تا من نانای کنم

کار بد که میکنم دعواش که میکنم میاد تو بغلم و سرشو میذاره روی شونم

دورتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت بگردم شیرین من عاشقتم ععععععععسل

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

محمد گیان
16 بهمن 89 10:22
سلام خاله ممنون از تبریکت انشالله که هر چه زودتر حال پرنیان عزیز هم خوب شه باز هم از شیطنتهای نخود چی برامان بگو
سودابه
16 بهمن 89 10:56
سلام مامان دختر های گل . براشون اسپند دود کن.عزیزم اگر روند رشد کوچولوت به همین شکل (شیطنتوفعالیت زیاد وکم خوری)ادامه پیدا کرد به یه روانشناس کودک نشونش بده تا مطمئن بشی دچار بیش فعالی هست یا نه.خیلی خوشحال شدم بهم سر زدی منتظرت هستم.
مامان الی
16 بهمن 89 11:12
سلام. چقد ماهن این وروجکا منم یه گل پسر دارم که امروز قرار ختنه بشه طفلکی. من شما رو تو بلاگ امیرسامم دیدم. سام سامی برادرزاده منه