گلهای خوشبوی ما

حمید جونم زود خوب شو

1389/11/17 9:23
نویسنده : پیروزه
642 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عموی بچه

ها حمید جونی که سه ماه از پرنیان بزرگتره یه دو

هفته ایی میشه که اسیر سردردهای شدید شد ه که

کارش به بستری در بیمارستان کشیده شده انواع و

اقسام ام آر ای و اسکن ها ازش گرفته شده حتی

آزمایش آب نخاع که خیلی هم سخته داده و هیچ

چیزی مشاهده نکردن ولی باز هم دکترها در تحیرن که

این سردردها منشاش از کجاست هنوز به نظری دقیق

نرسیدن خدا کنه زوده زود خوب شه که روی تخت

بیمارستان میبینمش دلم کباب میشه 

پرنیان هم مدام کنجکاوی میکنه که سردرد چیه چرا

حمید اینجوری میشه حمید کی خوب میشه 

حمید جونم زود خوب شو زن عموگریه 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

محمد گیان
17 بهمن 89 11:48
سلام گلهای خوشبو حالم گرفته شد من خودم بیمارستان بستری بودم میدونم چقدر سخته از خدای مهربون میخوام هر چه زودتر حمید جان را شفا بده انشالله خدا جون فقط خودت کمکش کن
سودابه
19 بهمن 89 18:02
عزیزم سلام امیدوارم هر چه زودتر خوب بشه .اگر تهرا ن زندگی میکنن بگو از نظر دکتر علیمحمدی دکتر مغزو اعصاب بیمارستان فجر بهره ببرن پزشک فوق العاده حاذقی است.میتونین از118 شماره مطبش رو هم بگیرینتو خیابان شریعتی است.در صورت تماس تاکید کنید اورژانس است
سودابه
21 بهمن 89 19:23
سلام عزیزم لطفا همین الان به وب من سر بزنید ممنون میشم
رز
23 بهمن 89 10:47
امیدوارم حمیدجون زودتر خوب بشه خیلی نگران شدم منتظر می مونم تاخبرسلامتی شو بشنوم از نظر لطفت هم ممنون عزیزم
رز
17 فروردین 90 22:47
پس کجایی نگرانم زودتر بگرد خبر بده مارو از دلواپسی دربیار
خاطره
28 فروردین 90 1:21
انشالله حال حمید جون هر چه زودتر خوب بشه و همگی از نگرانی در بیاید
مامان ماهان
1 اردیبهشت 90 8:55
الهی که گل پسرت زودتر خوب بشه ما براش دعا میکنیم
شادي
16 آبان 93 4:03
سلام دوست عزيز! خوبي؟!! وبلاگت خيلي قشنگه! مخصوصا عکس هاش! ولي چرا ازش کسب درآمد نميکني؟؟! کافيه توي ((سيستم کسب در آمد پاپ من)) ثبت نام کني. بعد وبلاگت رو در قسمت سايت ها ثبت ميکني تا تاييد بشه. بعد کد رو در قالب وبلاگت قرار ميدي. بعد به ازاي هر بازديدکننده که در وبلاگت کليک کنه 60 الي 150 ريال به حسابت اضافه ميشه. تسويه حساب ها به طور منظم و هفتگي انجام ميشه. کافيه که امتحان کني! مطمئنم خوشتون مياد و راضي خواهي بود! لينک ثبت نام : http://popman.ir/user/signup/ref:437 منتظرما! ________________